W morzu ognia i Mroczną dzielnicę się jeszcze dało oglądać. A pomiędzy nimi Patriota - pierwsza poważna wpadka Seagala.
No te 2 jeszcze tam na poziomie 6/10 albo 7/10 były. Ale Patriota to 3/10 bez żadnych łamań postawiłem.
od Nico do Nieuchwytnego to klasyka filmów z Seagalem. Filmy do których często wracam, szczególnie na zabójczej ziemi, naznaczony śmiercią i liberator.Po nieuchwytnym ,Seagal ma słabiutkie filmy
Moim zdaniem absolutnym hitem Seagala jest jeszcze "W Morzu Ognia" . Pozniej rzeczywiście zaczynają się schody :)
No to jeden z hitów:)
Te absolutnie najlepsze w jakich brał udział to: Nico, Wygrać ze śmiercią, Szukajc Sprawiedliwości, Wybraniec Śmierci, na zabójczej Ziemi, Liberator, Liberator 2, Nieuchwytny i W Morzu Ognia - to są jego absoluty. No i jeszcze Krytyczna Decyzja, ale tam się nie nagrał chłopak :)
dokladnie, widac pozniej albo nie widac, ze sceny walki wspiera kaskader. no i maczeta seagala na plus :)