świetny reżyser, a nie widzę tu jeszcze tematu dotyczącego jego najlepszych filmów. widziałam do tej pory 4 więc u mnie narazie prezentuje się to tak:
1. Tylko razem 7/10
2. Fu*king amal 7/10 (chociaż w zasadzie nie wiem który mi się bardziej podoba)
3. Mamut 6/10
4. Lilja 4-ever 5/10 (najbardziej zachwalany, ale...
Jak zapewne wiecie, Lukas pisał wiersze (niestety trudno znaleźć je w sieci), dokopałam się do jednego. Wklejam, zawsze to jakieś wejrzenie w człowieka ;)
"Bóg wymiotuje"
Pewnego pięknego dnia
Pewnego pięknego dnia będzie tego zbyt
wiele nie dam rady
Nie mogę
tego wszystkiego mieć dłużej
w sobie, nie mogę...
Tylko Moodysson potrafi robić filmy, na które nie odważyliby się inni reżyserzy.
Robiąc przy tym bardzo wartościowe produkcje, brawo panie Lukas, brawo!
Niestety moim zdaniem jedno z największych rozczarowań 25 WFF. Reżyser, którego filmy, szczególnie "Lilja 4-ever", czy "Razem" zapadają głęboko w pamięć nakręcił obraz, który zdecydowanie nie spełnił pokładanych w nim nadziei. Historia, która miała potencjał i mogła stanowić uniwersalny głos w rozważaniach o trudnych...
więcejMa ktoś filmy Moodysona (poza fucking Amal, Lilią 4ever i dziurą w sercu) i ma ochote na jakąś wymianę proszę o kontakt. :)